marți, 17 iunie 2014

Sexy in pantaloni scurti.


De ceva vreme, pantalonii scurti nu mai sunt priviti ca piesa vestimentara potrivita doar pentru plaja, pentru tuns gazonul sau pentru a-i purta in casa in timp ce faci curatenie. Acestia au devenit piesa vestimentara de cel mai mare succes pentru sezonul de vara, capabili sa creeze si sa inspire creatii originale si feminine. 
Cand temperaturile trec de 30 grade, atunci cand vrem sa fim lejer imbracate, comode mai ales, daca nu avem chef de rochii lungi, vaporoase sau de fuste, ne gandim imediat la pantalonii scurti. Si daca silueta ne permite, indiferent de varsta, acestia pot fi imbracati usor . Tin minte ca intr-un an am fost la cumparaturi, insotita de o fosta colega, mai mica decat mine cu cativa ani. Si mi-am ales la momentul respectiv, o pereche de pantaloni, cu o palma deasupra genunchiului, cu imprimeuri. Si am primit urmatoarea replica: nu crezi ca esti prea batrana sa porti modelul asta? Ei bine, nu. Nu am crezut nici atunci si nu o cred nici acum, dovada ca inca ii port. Si daca silueta imi va permite, o sa ii port si la 50 de ani pentru ca, asa cum ne spune mereu Ovidiu Buta, picioarele sunt cele care imbatranesc cel mai greu la o femeie. Asa ca, aratati-va doamnelor, picioarele!
Haideti sa vedem care sunt variantele cele mai de succes pentru 2014.

Pantalonii scurti din denim (blugi). Nu cred ca mai trebuie sa va spun ca se poarta oricand, oricat si cu orice.







Pantalonii scurti cu imprimeuri.














La birou, daca codul vestimentar permite acest lucru, desi, aici recomandarea mea ar merge pe pantaloni tip bermude.








Si pentru seara sau ocazii mai speciale.





Si alte cateva tinute care sper sa va inspire.













Voi purtati pantaloni scurti? Sau vi s-a spus si voua ca sunteti batrane?

3 comentarii:

  1. draga mea, ce inseamna daca silueta iti permite?
    Vad si acum turistele (destul de in varsta) venite la munte in pantaloni scurti de jeans sau in culori pastelate si nu ma deranjeaza vizual. Ba chiar le prefer in locul doamnelor de Romania mereu in fuste negre pana aproape de glezna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu te deranjeaza vizual, inseamna ca silueta le permite :)

      Ștergere
  2. Oare mie imi permite sau nu silueta? Cred ca doar pantaloni scurti pana la glezne...oooff dar in cazul meu se permit colantii luciosi cu bluza deasupra taliei sa se vada bine celulita..asa am vazut ca se poarta..pacat ca nu pot sa adaug poza :)))

    RăspundețiȘtergere