marți, 9 septembrie 2014

Multa treaba de ne dor ochii

Am luat o pauza de la calculator in ultima perioada pentru ca din anumite motive sunt retinuta de un proiect care imi ocupa tot timpul. Asta si copiii, care imi permit un acces destul de limitat la toate calculatoarele si laptopurile din casa. Dar, pentru cei doi fani ai mei care se pare ca imi simt lipsa, ma apuc de treaba si revin pe blogul meu care mi-a lipsit teribil in ultimele zile. O remarca totusi, se poate sa postez mai rar in perioada imediat urmatoare dar, va promit ca nu dispar.  O  sa incerc sa va scriu totusi cat de des pot. Nu plecati, nu va ascundeti pentru ca o sa fiu in continuare aici. Asa cum ma simt si stiu  eu cel mai bine: cateodata acida, cateodata trista, cateodata euforica, dar placuta sper :) Ca iubesc de mor sa scriu!!!

Ei, si pentru ca va spuneam ca in ultimul timp ca am muncit mult la un proiect si greul abia incepe, ochii mei au inceput sa oboseasca. Ca sunt mioapa, poate nu stiati chiar toti, dar da, port ochelari de cativa ani. Au trecut vremurile cand eram tanara si aveam privirea de vultur, acum am ramas doar tanara si mioapa. Si se pare ca m-au parasit in ultimul timp si dioptriile pe care le-am tot avut langa mine in ultimii vreo 2 ani cred si am nevoie de unele noi. A, si de o consultatie la un oftalmolog inainte, evident. Dar inainte sa nu mai imi vad copiii de la departare deloc, acum ii mai percep totusi desi mai mult dupa voce, am tras cu ochiul ( ha, ha, asta mi-a iesit) la ce se poarta acum in materie de ochelari:
- in continuare pe lista de preferinte si trenduri se afla modelele cu rama groasa, stiti voi, genul ala de tocilar






Modelul cat-eye, model care era in voga undeva prin anii '50-'60 se pare ca face acum furori cu o revenire spectaculoasa. Abia astept sa revad tipurile astea de rama :)) presimt deja ca vor face valuri









si modelul funky purtat mai ales de Johhny Deep, model care cred eu ca va avea cel mai mare succes in perioada urmatoare





Si cum pe mine ma prind trendurile mai greu din urma, inca nu ma hotarasc ce anume sa-mi iau. Si cred ca o sa merg pe ceva vintage.


 Rama Dior Vintage
 Vintage French frame Mosaic

Rama vintage din anii 60 Reserved



Acum voi ce ziceti? Oare ce sa aleg cand oferta este atat de mare?



10 comentarii:

  1. Mie imi plac ochelarii aia ca de "supernanny" daca mai stii emisiunea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ma intrebam unde ai disparut? Deci ai trei fani care iti simt lipsa ;).
    Eu te vad clar cu rama vintage '60!
    Zi mai multe de proiectul ala...mor de curiozitate!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Of batraneturile astea" cam asa zic eu vreo ... 10 ani de cand cu "privirea de vultur"... absenta. Apropo de ochelari. Pe ultimii cand i-am facut, am petrecut cam 2 ore cu un "face designer" pentru a alege ... rama. Ca trebuia "cica" sa mearga cu formatul fetei, etc. Ce sa zic, meserii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nu am nevoie de un face-designer ca sa imi spuna cu ce-mi sta bine. Si asta e tot o sesiune de shopping. Doar nu o sa las pe cuneva sa-mi ia placerea probatului la nesfarsit :))

      Ștergere
  4. Pe mine ma lasa repede nervii daca tre sa probez la nesfarsit. Am impresia ca nu-mi sta bine nimic si de cele mai multe ori, plec fara nimic ( sau cumpar mergatori ca sa nu plec cu mana goala) . Am nevoie de un fashion consulting. Te bagi? :-)
    Ia-ti ceva cu care iti sta bine, nu ceva care se poarta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te-ai apucat de cusut goblenuri de-ti obosesc ochii? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. io vreau 'modelul funky purtat mai ales de Johnny Deep' .Cu tot cu Johnny Deep.

    RăspundețiȘtergere