marți, 29 aprilie 2014

Deux-pieces-urile, mon amour!

Cand m-am angajat prima oara intr-o banca, acum mai mult de 10 ani, stilul meu vestimentar nu se potrivea deloc cu codul vestimentar al unei banci. Nu stiu daca banca respectiva avea sau nu un cod vestimentar impus pentru ca nu mi s-a adus la cunostinta lucrul asta, dar ma uitam ingrozita la cum se imbracau colegii mei si ma gandeam ca eu nu voi putea sa ma imbrac asa niciodata. La domni era simplu. Toti aveau costume si cravate mai mult sau mai putin uzate sau mai mult sau mai putin moderne. Dar la doamne era un dezastru. Majoritatea erau in deux-pieces-uri demodate si batranicioase, negre sau maro, cu flori mari sau imprimeuri ingrozitoare. Eu eram o pustoaica, ma imbracam numai in blugi si tricouri si nu ma vedeam incorsetata in deux-pieces-uri de genul ala. Si nici nu aveam. Erau cam asa :)


Insa cu timpul am invatat ca ma pot imbraca mai business, mai sobru si altfel. Am inceput sa-mi cumpar nelipsitele camasi din tinuta office, pantalonii adecvati, fustele creion de care m-am indragostit iremediabil spre 30 de ani. Si au aparut si deux-pieces-urile in garderoba mea care la inceput nu erau printre favoritele mele.  Dar si ele in timp si-au obtinut locul binemeritat in lista mea de favorite. Si incet, incet, garderoba mea a inceput sa contina numai piese vestimentare care alcatuiesc tinute office. 



Si au inceput chiar sa-mi placa si pe unele au ajuns sa le iubesc atat de mult incat le combin chiar si cu piese casual.
Mai jos va propun mai jos cateva combinatii de tinute office, mai mult sau mai putin formale urmand sa decideti voi in functie de codul vestimentar pe care il aveti la birou, daca puteti adapta cateva tinute propuse de mine.









O alternativa la deux-pieces-uri, alternativa pe care eu o recomand, sunt rochiile business. Dar despre asta, vom povesti maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu