luni, 28 aprilie 2014

Street Style

Nu stiu altii cum sunt dar eu in fiecare dimineata cand ma trezesc am o problema. Cu ce sa ma imbrac? Prea mult timp de gandire oricum nu am, si eu si copiii trebuie sa fim gata intr-un timp destul de scurt ca de, avem probleme cu trezitul de dimineata si o scoala sau o gradinita care incepe (prea) de dimineata asa ca intotdeauna ne miscam intr-un ritm alert. Revenind insa, cu ce ma imbrac totusi? De cele mai multe ori, pentru ca asa cum va spuneam, timpul pare mai comprimat de dimineata si nu ne lasa prea mult timp de gandire, trag repede blugii pe mine, o bluza sau un tricou depinde de cat de frig este dimineata, incaltarile, jacheta si gata. Cam asta este. Insa sunt si zile (destul de multe) in care nu am chef de blugi. Si astea sunt zilele in care ma simt cel mai bine. Si atunci ma arunc in dressing si incep sa iau hainele in mana, sa le pipai, sa ma uit la ele, la culori, la textura materialului, de parca nu le stiu ca pe proprii mei copii. Ca nu sunt totusi chiar asa de multe. Si incep sa le invart in cap, care cu ce merge, sa-mi iau rochia aia, sa-mi iau fusta aia, sau poate sa-mi iau pantalonii aia. Hmm, complicat. Depinde si de starea de spirit pe care o am in ziua respectiva. Ca intr-o zi sunt conservatoare, intr-o zi rebela, intr-o zi am chef de ceva boem, ma rog, poate sufar de personalitate multipla.
Mai in gluma, mai in serios, daca ma uit pe strada, majoritatea dintre noi se imbraca la fel. Parca a devenit o uniforma in ultimul timp: skinny jeans, un tricou oversized, neaparat esarfa sau fularul si conversi, mai mult sau mai putin originali. Adica cam asa:

























Nu ca asta ar fi rau, dimpotriva, chiar iubesc genul asta de tinuta dar cred ca am chef sa vad ceva nou. Si la mine si la altii. Asa ca am frunzarit un pic prin  alte zone mai rafinate ale lumii sa fur niste idei. 
Si le-am gasit pe astea:










Comode, lejere, feminine, au culoare, cu alte cuvinte, mie imi plac. Sunt curioasa, voi ce tinuta din cele de mai sus ati alege? E vreuna pe placul vostru sau dimpotriva, nimic?



 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu