joi, 24 aprilie 2014

Din placerile mici ale vietii, fusta creion.



Daca este ceva ce imi place foarte mult, atunci as putea sa declar cu mana pe inima ca asta este fusta creion. Bine, si pantofii. Si rochiile. Dar astazi o sa va impartasesc opinia mea despre fusta creion. O port des, am purtat-o ani la rand si jur ca inca  nu m-am saturat de ea. Si cand primeam cate un compliment referitor la aspectul meu fizic, indiferent ca acesta venea de la mama mea sau de la un barbat oarecare care era prin preajma, nu pot sa mint si sa spun ca nu ma bucuram sau ca nu ma inroseam usor de placere. Am fuste creion din toate materialele si culorile: negre, mov, bej, maro, cu talie inalta sau nu, cu curea sau nu. Fusta creion este o piesa atat de frumoasa si sexy incat ma intreb deseori de ce nu o au toate femeile in garderoba. Este o piesa universala care poate fi purtata de orice silueta. Androgina sau deopotriva voluptoasa, orice femeie arata seducator daca stie cum sa poarte acest model de fusta. Dar pentru ca aceasta sa isi indeplineasca rolul cum trebuie si sa imbrace frumos forma corpului, aceasta trebuie sa fie dintr-un material plin si usor elastica. Bumbac cu elastan, vascoza cu poliester, piele, dantela sau matase, cu slit sau fara, purtata neaparat cu tocuri indiferent ca optati pentru botine, pantofi, sandale, cizme, nu conteaza, tocuri sa fie, fusta creion va scoate din anonimat in orice ocazie.





Cateva sugestii:

Pentru un look de zi sau de birou:
- cu o camasa sau o bluza fina intr-o culoare uni si pantofi cu toc negri sau nude
- cu un pulover din bumbac, pana in talie si sandale cu barete petrecute.
- cu o camasa din dantela si o curea lata in talie

Pentru un look casual:
- cu un tricou cu imprimeuri sau cu dungi marinaresti si sandale cu talpa ortopedica din rafie sau pluta
- cu un tricou alb si o geaca de piele sau denim
- cu o camasa din dantela si o curea lata in talie

Pentru un look de club sau party:
- cu o bustiera-corset sau un top scurt care lasa talia descoperita

Puteti gasi aici si aici, cele doua modele de fusta creion de mai sus.

Voi ce ziceti ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu