vineri, 22 august 2014

Casual chic in tonuri neutre.

     Imi place cuvantul asta: chic. Mi se pare foarte melodios cand este vorba sa exprim ceva feminin, frumos, ceva care ma inspira, ceva senzual. Si cred ca il folosesc in mod repetitiv in postarile mele dar nu am ce sa fac, s-a lipit de mine si cred ca m-a etichetat intr-un fel. 
Si referitor tot la ceva ce se va lipi de mine, cred ca in perioada urmatoare acestia vor fi jeansii. In special unii gri pe care sa ii tot port de vreo 3 ani incoace. Ca tot vine toamna in curand iar in Brasov cel putin, frunzele deja au inceput sa cada iar dimineata si seara, numai cald nu e. Si ce este cel mai comod sa porti in afara de o pereche de jeansi? Multe altele dar acuma am chef de ei. Asa ca, inspirata de culorile toamnei si de blugii mei cei gri,  ce-ar fi sa fim putin chic in culori neutre? Care? Pai cum care? Nuante de bej, ivoire, gri, crem, maro, kaki, cafea cu lapte si chiar cappuccino. Stiu, pare plictisitor dar haideti sa vedem ca nu e!








Ah, si as putea muri pentru o astfel de pereche de sandale!!





















E chic? C'est très chic, chiar!

4 comentarii: