vineri, 15 august 2014

Pofta buna la inghetata!




     So, am rezolvat problema cu masina, cu painea si cu laptele. Nu stiti despre ce vorbesc? Inseamna ca nu cititi tot ce scriu asa ca ar fi bine sa remediati aceasta micuta problema. Asa ca odata cu rezolvarea masinii, a painii si a laptelui, mi-am refacut si stocul de inghetata care scazuse vertiginos. Pentru ca e cald de mori si zilele si noptile abia am avut aer sa respiram, tot ce am putut manca zilele astea, a fost muuuulta inghetata. De fistic, cacao, lamaie, vanilie, menta cu ciocolata, zmeura, mango, banane, etc.. Preferata mea e cea de vanilie dar nici cea de ciocolata cu menta nu ma lasa chiar rece. Asa ca pe langa pofta nebuna de inghetata ce m-a cuprins zilele astea, m-a luat cu totul un val pentru orice ma ducea cu gandul la bineinteles, inghetata. Asa ca m-am gandit sa va aduc putina inspiratie din aromele sau mai bine zis culorile de inghetata ca oricum, de racorit tot nu pot sa o fac.

































Sper ca v-am facut pofta si in acest caz, nu pot decat sa va urez "pofta buna"! Si nu uitati sa intrati si pe www.metaphor.ro. Gasiti si aici cateva arome delicioase numai bune de imbracat.

3 comentarii:

  1. Vad ca ultimele postari sunt pentru mine :) . Asa cum am mai spus, inghetata este mancarea mea preferata !

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, cea cu verdele era pentru mine.
    iar inghetata de fructe de padure cu glazura de ciocolata belgiana n-am gasit inca, ioana!
    asa cum stau camasile alea superbe din prima poza asa sa stea si inghetata la mine in frigider!
    la haine imi plac culorile tari!
    sa mai zic?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea cu verdele era pentru mine, te rog mai citeste inca o data, Alina ! <3 :))
    Si daca vrei inghetata din aia cu titlu lung, vino la mine!

    RăspundețiȘtergere