duminică, 31 august 2014

Tinute de birou.

       Pe vremea cand eram angajata cu carte de munca, duminica pentru mine era cea mai trista (sa nu zic nasola) zi a saptamanii. Ma gandeam ca luni incep iar saptamana de lucru, aveam o gramada de lucruri de facut, trebuia sa ma asigur ca aveam tinutele de birou pregatite, spalate si calcate, trebuia sa ma pregatesc sa-mi fac manichiura, etc, etc.. Clar nu era o zi fericita pentru mine. Si asta cred ca din cauza ca trebuia sa imi fac manichiura, lucru care ma enerva teribil.
     In ceea ce priveste tinutele pe care le alegeam, aici nu era nu regula. Ori imi fixam seara inainte de culcare in minte, tinuta pe care vroiam sa o port in ziua urmatoare si de cele mai multe ori o schimbam dimineata ori nu aveam nici o idee de cu seara ce aveam sa port cand ma trezeam a doua zi asa ca lasam chestiunea asta pentru dimineata cand repede incropeam o tinuta. Foarte greu nici nu era pentru ca dressingul meu e plin cu articole vestimentare pretabile (sau purtabile) pentru munca de birou asa ca era relativ simplu sa gasesc o tinuta potrivita. Sau asa credeam eu pentru ca seful meu batos mai  ridica o spranceana din cand in cand  la adresa tinutei mele dar el habar nu avea de ce inseamna o tinuta potrivita pentru birou asa ca de cele mai multe ori nu-l bagam in seama (si spun asta pentru ca intr-o zi trebuia sa participam la un eveniment unde era specificata tinuta, respectiv business casual si m-a sunat sa ma intrebe cum vine asta).
Asa ca m-am gandit sa va vin in ajutor cu cateva idei pentru saptamana viitoare in caz ca aveti nevoie de asa ceva.













Desigur, acuma puteti sa va inspirati din tinutele de mai sus si sa alegeti tinuta potrivita si in functie de domeniul in care activati. Daca mediul vostru de lucru presupune sa lucrati in domeniile financiar-bancar, avocatura saul altul in care aveti un cod vestimentar restrictiv, acolo sunt cateva reguli de baza:
- incaltamintea trebuie sa fie un pantof cu toc mediu si preferabil inchis (exclus sandalele si platformele)
- culorile sunt de regula inchise de preferat gri, bleumarin si negru
- fara accesorii extravagante
- lungimea rochiei sau fustei nu trebuie sa fie  mai scurte de o palma deasupra genunchiului
- fara  articole vestimentare foarte decoltate sau scurte si mulate
Insa, daca activati intr-un  mediu mai putin restrictiv, va puteti juca cu culorile, texturile, lungimile, insa astfel incat la final sa aveti o tinuta care sa inspire incredere si profesionalism insa cu nota feminina de care nu ne putem lipsi.

































Deux-pieces-urile, rochiile conice peste care puteti pune un blazer sau un sacou, fuste creion pe care le iubesc atat si camasi sau bluze diafane, un cardigan pentru vantul racoros de toamna si cam asta este. Avem o gama foarte larga de piese vestimentare pe care le putem alege, totul este sa le mixam cu grija astfel incat sa avem un outfit in care sa se potriveasca foarte bine atat cu mediul de lucru dar mai ales cu personalitatea voastra.





2 comentarii:

  1. foarte frumoase, in afara de 2 fuste si trei camasi nu am nimic. dar imi plac toate!

    RăspundețiȘtergere