miercuri, 27 august 2014

O fi vara sau toamna?

     Perioada asta este o perioada de tranzitie de la vara la toamna desi calendaristic vorbind,  inca sunt ultimele zile de vara desi la Brasov, toamna s-a incapatanat sa vina mai devreme. Frig, vreme mohorata, cateodata soare dar putin si slab, temperaturi scazute dimineata dar dupa-amiaza parca, parca mai creste temperatura in termometre. Deci, cum ne imbracam? Incercam dimineata sa punem tot sifonierul pe noi sa ne incalzim un pic si peste zi daca se incalzeste, dam incet, incet cate o haina jos? Sau incercam sa facem un mixt de vara-toamna, dezbracandu-ne intr-o parte a corpului si sperand sa nu ne fie frig?
Ieri, pe cand ma imbracam sa merg in oras, as fi vrut sa-mi iau o pereche de skinny verzi si o pereche de sandale. Insa, nu m-am indurat cand am vazut vremea de afara si am renuntat la sandale urcandu-ma direct pe botine. Si nu mi-a placut sentimentul asta deloc pentru ca e prea devreme pentru botine si prea devreme sa renunt la sandale. Dar mi-a fost frica ca imi va ingheta pedichiura si am renuntat prea repede la sandale. Se pare ca eu sunt chicken,  de ce altii pot si eu nu? De ce ma tem ca imi vor ingheta genunchii daca mi-i las descoperiti doar pentru ca sunt 14 grade? ? Asa ca m-am hotarat, maine,  ma voi imbraca mai consistent in partea superioara a trupului meu mladios si imi voi lasa picioarele descoperite. Sa vad si eu cum e si sa concurez si eu cu metroul parizian.
Oare voi ingheta? O sa va anunt!







































3 comentarii:

  1. nu e bine,maica, de la picioare te ia frigul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca afara sunt douaj de grade, da! Sub, poti sa uiti, ii dau dreptate Alinei ( cred ca ea a scris mai sus)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, s-ar putea sa aveti dreptate! Si zona asta rece de munte poate nu e cea mai potrivita pt experimente

      Ștergere